logo facebook
Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności. AKCEPTUJĘ
Zdjęcia z Gminy Poczesna
Herb Gminy Poczesna
 

Regulamin konkursu fotograficznego

    z dnia: 2013-05-10
 „Moja Miejscowość”
Regulamin konkursu fotograficznegoRegulamin konkursu fotograficznego

§ 1. Postanowienia ogólne:

1. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie ”Razem dla Wrzosowej” i Zespół Szkół we Wrzosowej, zwane dalej „Organizatorami”.

2. Konkurs trwa od dnia 16 maja do dnia 10 czerwca 2013r.

3. Konkurs prowadzony jest na terenie Gminy Poczesna dla miejscowości Wrzosowa, Słowik i Korwinów.

4. Dodatkowych informacji udziela sekretariat Zespołu Szkół we Wrzosowej tj.:

 Katarzyna Kaptur, tel. (34) 3275567, e-mail: zswrzosowa@nso.pl

5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem rozstrzygają Organizatorzy konkursu.

§ 2. Warunki uczestnictwa w konkursie:

1. Konkurs adresowany jest do młodzieży szkolnej w wieku od 10 do 18 lat oraz  osób dorosłych.

                                          § 3. Zasady dotyczące zdjęć:

1. Zdjęcia muszą być przekazane w formie plików cyfrowych, przy czym technika

wykonania zdjęć jest dowolna.

2. Organizator zastrzega jednocześnie, że uczestnik konkursu powinien dysponować

cyfrowym zapisem zdjęć w rozmiarze umożliwiającym druk w formacie min. A0, przy

rozdzielczości 150-200 dpi, w celu późniejszej prezentacji.

3. Zdjęcia będą oceniane w trzech kategoriach:

1) I kategoria – Mieszkańcy wsi,

2) II kategoria – Pejzaż wiejski,

3) III kategoria – Wiejska tradycja.

4. Jeden uczestnik może zgłosić do konkursu nie więcej niż 3 zdjęcia w każdej kategorii.

5. Dopuszczalna jest korekta zdjęć w programach graficznych po ich wykonaniu,

obejmująca kadrowanie, ostrzenie, zmiany w poziomach kolorów, jasności i kontraście.

Niedopuszczalny jest ich fotomontaż.

6. Do konkursu mogą być zgłoszone jedynie zdjęcia, które nie zostały wcześniej

nagrodzone ani wyróżnione w innych konkursach, jak również nie były wykorzystywane

ani rozpowszechniane przez inne podmioty.

§ 4. Miejsce składania prac konkursowych:

1. Zdjęcia należy nadsyłać na adres:

Zespół Szkół we Wrzosowej

Ul. Szkolna 4

42-263 Wrzosowa

z dopiskiem „KONKURS FOTOGRAFICZNY – Moja Miejscowość”

2. Zdjęcia muszą być nagrane na płycie CD.

3. Płyta musi być podpisana imieniem i nazwiskiem uczestnika.

4. Każde zdjęcie zapisane na płycie musi być oznaczone tytułem oraz nazwą kategorii,

w której jest zgłaszane. Ponadto, do każdego zdjęcia powinna być przypisana informacja

o tym, co przedstawia zdjęcie wraz z krótką historią, która wiąże się z jego powstaniem

(do 400 znaków, bez spacji).

5. Organizator zastrzega sobie prawo innego, niż oznaczonego na płycie, zakwalifikowania

zdjęcia do kategorii.

6. Nadesłanych na konkurs płyt CD Organizator nie zwraca.

7. Załącznikiem do płyty powinna być zamknięta koperta, opatrzona tym samym co płyta

imieniem i nazwiskiem uczestnika, zawierająca wypełniony i podpisany formularz

zgłoszeniowy. Wszystkie dane i informacje zapisane na płycie muszą być zgodne

z danymi i informacjami zawartymi w formularzu zgłoszeniowym.

8. Zgłoszenie zdjęć do konkursu jest równoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego

regulaminu.

                                        § 5. Nagrody:

1. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w terminie do dnia 10 czerwca 2012 r.,

poprzez opublikowanie ich na stronie www.zswrzosowa.nso.pl

2. Nagrodzeni uczestnicy zostaną powiadomieni indywidualnie, drogą elektroniczną,

poprzez e-mail.

3. Oceny zdjęć dokona powołane przez Organizatora jury.

 

4. Skład jury zostanie opublikowany na stronie: www.zswrzosowa.nso.pl

5. W każdej z trzech kategorii jury przyzna nagrody za pierwsze, drugie i trzecie miejsce.

6. Nagrodą w konkursie za pierwsze miejsce będzie aparat fotograficzny  

8. Organizator zastrzega sobie możliwość innego podziału nagród oraz prawo

nieprzyznawania wszystkich nagród.

9. Decyzja jury w sprawie przyznania nagród jest ostateczna i nie przysługuje od niej prawo

odwołania.

§ 6. Wykorzystanie nagrodzonych zdjęć:

1. Uczestnik zgłaszający zdjęcie do konkursu oświadcza, że przysługują mu, jako twórcy,

autorskie prawa osobiste i majątkowe do zgłoszonego zdjęcia, bez żadnych ograniczeń

lub obciążeń na rzecz osób trzecich.

2. Autor nagrodzonego zdjęcia zobowiązany jest do przeniesienia na Organizatorów, na

zasadzie wyłączności, nieodpłatnie, autorskie prawa majątkowe i prawa pokrewne do

nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania nagrodzonymi zdjęciami, na

następujących polach eksploatacji:

1) rozpowszechnianie w publikacjach wydawanych przez Organizatorów oraz na stronie

internetowej www.zswrzosowa.nso.pl

2) publiczne wystawianie,

3) publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp

w miejscu i czasie przez siebie wybranym

3. Nagrodzone, a także – za zgodą ich autorów – najciekawsze z nienagrodzonych zdjęć

zostaną zaprezentowane w postaci ogólnie dostępnych wystaw w szkole oraz podczas festyny środowiskowego lub na materiałach informacyjno-promocyjnych.

                                         § 7. Postanowienia końcowe:

1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad lub przedłużenia trwania konkursu, jak

również zmiany terminu ogłoszenia wyników konkursu, w razie wystąpienia przyczyn od

niego niezależnych.

2. Organizatorowi przysługuje prawo przerwania i unieważnienia konkursu

w przypadku zgłoszenia się zbyt małej liczby uczestników lub nadesłania zbyt małej

liczby zdjęć, spełniających wymogi formalne.

3. Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym

regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, jak również zdjęcia niespełniające

wymogów określonych w niniejszym regulaminie, w szczególności w § 4, zostaną

wyłączone z konkursu.