Spotkanie biznesowe przedsiębiorców Gminy Poczesna.
z dnia: 2020-08-26
Spotkanie zostało zorganizowane w ramach współpracy Partnerskich Klubów Biznesu i Fundacji ESPA z Gminą Poczesna.
Najważniejszymi tematami, które zostały poruszone podczas spotkania były: bieżące plany związane z rozwojem gminy Poczesna, przedstawienie możliwości i narzędzi biznesowych oraz nawiązanie nowych kontaktów na terenie Polski i Czech dla firm i przedsiębiorców. Wójt Gminy Poczesna - Krzysztof Ujma powitał wszystkich gości oraz przedstawił prezentację dotyczącą wybranych inwestycji na terenie gminy. Prezes Zarządu - Radosław Rogiewicz wraz z Przewodniczącym Rady Fundacji ESPA - Norbertem Palimąka przedstawili korzyści wynikające ze współpracy z Partnerskimi Klubami Biznesu, które: ułatwiają i pomagają w zawieraniu nowych biznesowych relacji, skracają dystans pomiędzy firmami. Ponad 2000 firm może o wiele łatwiej dotrzeć do właściciela przedsiębiorstwa z interesującej nas branży. W pewnym sensie skracana jest droga dostępu do osób decyzyjnych. To także możliwość wykorzystania aplikacji, które umożliwiają zaoferowanie swych usług, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych, gdzie w łatwy sposób można zawierać wstępne kontakty, które zaowocować mogą umowami.
Był również czas na „Rozmowy biznesowe”, podczas których każda z firm miała możliwość przedstawienia się i zaprezentowania się oraz nawiązania skutecznych kontaktów biznesowych w Polsce i w Czechach.
Przedsiębiorcy zdobyli wiedzę w jaki sposób skutecznie można zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług, poznali metody, które pozwolą zmniejszyć koszty prowadzonej działalności; otrzymali możliwość zareklamowania swojej firmy innym przedsiębiorcom, dzięki czemu każda z firm będzie miała szanse pozyskać nowych kontrahentów.
Był również czas na „Rozmowy biznesowe”, podczas których każda z firm miała możliwość przedstawienia się i zaprezentowania się oraz nawiązania skutecznych kontaktów biznesowych w Polsce i w Czechach.
Przedsiębiorcy zdobyli wiedzę w jaki sposób skutecznie można zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług, poznali metody, które pozwolą zmniejszyć koszty prowadzonej działalności; otrzymali możliwość zareklamowania swojej firmy innym przedsiębiorcom, dzięki czemu każda z firm będzie miała szanse pozyskać nowych kontrahentów.
Iwona Skorupa;
fot. Iwona Skorupa, Aneta Nawrot
fot. Iwona Skorupa, Aneta Nawrot